Producenci

REGULAMIN

REGULAMIN

ZASADY OGÓLNE


1. Właścicielem sklepu internetowego www.kolmot.com.pl jest:


PH KOLMOT BARBARA KOWALCZYK

Ul. Obrońców Pokoju 63

05-800 Pruszków

NIP 534-101-13-55

Tel./fax: 22 728 16 40

Tel. Kom.:+48 603 999 360


2. Firma jest odpowiedzialna za obsługę sklepu i realizację zamówień.

3. Każda osoba dokonująca zakupów w sklepie kolmot.com.pl jest zobowiązana do zapoznania się z poniższym regulaminem.

4. Złożenie zamówienia w sklepie internetowym www.kolmot.com.pl odbywa się zgodnie z zasadami regulaminu i oznacza jednocześnie akceptację tego regulaminu.

5. Wszystkie towary oferowane w sklepie są produktami nowymi, wolnymi od wad fabrycznych i prawnych.

6. Zawartość sklepu internetowego www.kolmot.com.pl nie stanowi oferty w rozumieniu Kodeksu Cywilnego, pełni jedynie rolę informacji handlowej. Złożone zamówienie nie oznacza natychmiastowego zawarcia umowy. Klient wypełniając formularz zamówienia składa firmie PH KOLMOT ofertę kupna określonego towaru na podstawie informacji dostępnych na stronie sklepu internetowego kolmot.com.pl.

7. Sklep zastrzega sobie prawo do zmiany cen oferowanych towarów jak również do wycofania niektórych produktów ze sprzedaży. Zmiany cen nie dotyczą zamówień przyjętych do realizacji

8. Sklep nie ponosi odpowiedzialności za niewłaściwy montaż i niewłaściwe użytkowanie zakupionych towarów.

9. Sklep nie ponosi odpowiedzialności za zakupy dokonywane przez osoby trzecie wykorzystujące login i hasło Klienta.

10. Firma PH KOLMOT zastrzega sobie prawo do zmiany niniejszego regulaminu.



SKŁADANIE/REALIZACJA ZAMÓWIEŃ

1. Zamówienia w sklepie internetowym www.kolmot.com.pl mogą być składane przez 24h na dobę przez cały rok.

2. Zamówienia można też składać telefonicznie pod numerami 603 999 360 lub 22 728 16 40.

3. Zamówienia telefoniczne przyjmujemy w godzinach 8-18 od poniedziałku do piątku- lub sobotę 9-13

4. Firma PH KOLMOT prowadzi następujące formy sprzedaży:

- sprzedaż wysyłkowa

- sprzedaż w miejscu prowadzenia działalności tj.

Pruszków ul. Obrońców Pokoju 63

Godziny otwarcia sklepu:

8-18 od poniedziałku do piątku

9-13 w sobotę


5. Każdy Klient dokonujący zakupów po raz pierwszy w sklepie internetowym www.kolmot.com.pl jest zobowiązany do rejestracji i aktywacji konta.

6. Dane osobowe podawane podczas rejestracji Klienta będą gromadzone i przetwarzane przez PH KOLMOT wyłącznie w celu realizacji zamówień zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. "O ochronie danych osobowych" i nie będą udostępniane zewnętrznym podmiotom.
Zgodnie z powyższą ustawą Klienci mają prawo do wglądu w swoje dane, do ich poprawiania oraz wniesienia żądania o zaprzestaniu ich wykorzystywania. Zamawiający podając te dane i przesyłając je do firmy PH KOLMOT poprzez wysłanie formularza rejestracyjnego wyraża równocześnie zgodę na ich gromadzenie i przetwarzanie. Klient w każdej chwili może odwołać zgodę poprzez wysłanie do firmy PH KOLMOT e-mail’a z taką informacją.

7. Klient ma obowiązek podać wszelkie dane zgodne z prawdą.

8. Firma zastrzega sobie prawo do możliwości dodatkowego potwierdzenia złożonego zamówienia.

9. Zamówienia budzące wątpliwość, z nieprawidłowo wypełnionym formularzem, których nie uda się potwierdzić, nie będą realizowane.

10. Firma PH KOLMOT zastrzega sobie prawo do odmowy realizacji zamówienia bez podania przyczyny. Zawsze w takim wypadku Kupujący zostanie poinformowany telefonicznie bądź mailowo o odrzuceniu zlecenia.

11. Zamówienia są realizowane na terytorium Polski.

12. Zamówienia poza granicę Polski są możliwe WYŁĄCZNIE po wcześniejszym uzgodnieniu mailowym lub telefonicznym pod numerem telefonu +48603999360 lub +48607808073.

13. Wszystkie ceny w sklepie www.kolmot.com.pl zawierają podatek VAT.

Są to ceny brutto wyrażone w złotych polskich. Ceny nie uwzględniają kosztów dostawy zamówienia.

14. Koszty dostawy są uzależnione od rodzaju przesyłki i formy płatności.

15. W sklepie internetowym kolmot.com.pl są dostępne następujące formy płatności:

1. Przelew bankowy
2. Pobranie
3. Moduł PayU umożliwiający zapłatę przez następujące kanały:

VISA

MasterCard

realizacja ONLINE
mTransfer realizacja ONLINE
MultiTransfer realizacja ONLINE
Płacę z Inteligo realizacja ONLINE
Przelew24 realizacja ONLINE
Płacę z iPKO realizacja ONLINE
Płacę z Alior Sync realizacja ONLINE
Płacę z Alior Bank realizacja ONLINE
Płać z Nordea realizacja ONLINE
Pekao24Przelew realizacja ONLINE
Przelew Online Crédit Agricole realizacja ONLINE
Przelew z Millennium realizacja ONLINE
Przelew z MeritumBank realizacja ONLINE
Przelew z EuroBank realizacja ONLINE (5.00 - 23.00)
Przelew z Raiffeisen realizacja od 7.00 - 22.00
Przelew z GetinBank realizacja od 8.00 - 18.00 w dni robocze
Przelew z BPH realizacja ONLINE (7.00 - 21.00 w dni robocze)
Płać z ING realizacja ONLINE
Płacę z City Handlowy realizacja ONLINE
Podkarpacki Bank Spółdzielczy (PBS Bank) realizacja ONLINE
Paylink Idea realizacja ONLINE
Przelew z Polbanku realizacja od 8.00 - 18.00 w dni robocze
Przelew z Kredyt Banku realizacja od 6.00 - 22.00 w dni robocze
Przelew z BGŻ realizacja od 8.00 - 21.00 w dni robocze
Przelew z Deutsche Banku realizacja od 8.00 - 18.00 w dni robocze
Przelew z Bankiem Pocztowym realizacja od 8.00 - 18.00 w dni robocze
Poczta Polska oraz inne uprawnione placówki realizacja po otrzymaniu środków na rachunek bankowy

Bezpieczeństwo transakcji kartowych

PayU posiada status Acquirera, czyli licencję na autoryzację i prowadzenie rozliczeń transakcji kartowych w Polsce. „Centrum Kartowe PayU” obsługuje transakcje w międzynarodowych systemach płatniczych Visa i MasterCard.

„Centrum Kartowe PayU” odbiera dane i koordynuje kolejne etapy autoryzacji transakcji. Pośredniczy pomiędzy sklepami i serwisami internetowymi (akceptantami płatności kartowych) a bankami-wydawcami kart płatniczych Visa i MasterCard. Efektem dokonania autoryzacji jest przekazanie do sklepu lub serwisu wiarygodnej informacji o tym, że na rachunku karty zabezpieczone zostały środki na pokrycie płatności za zakupione towary lub usługi. „Centrum Kartowe PayU” to obecnie jedyne polskie centrum autoryzacyjno-rozliczeniowe, które dedykuje swoje usługi wyłącznie dla branży e-commerce.

„Centrum Kartowe PayU” zapewnia najwyższy poziom bezpieczeństwa przy obsłudze transakcji kartowych. Umożliwia bankowi dodatkowe zweryfikowanie posiadacza karty poprzez wykorzystanie procedury 3D Secure. Dokonanie płatności zabezpieczonych 3D-Secure zależy od tego czy dany sklep internetowy umożliwia taką identyfikację.

Podawanie informacji dotyczących posiadacza karty (numer karty płatniczej, dane osobowe) odbywa się z użyciem protokołu SSL z możliwością wykorzystania pełnego 128-bitowego szyfrowania. Rozwiązanie spełnia wszystkie wymagania narzucone przepisami dotyczącymi e-commerce. Całość transakcji odbywa się na bezpiecznym serwerze, a nasz sklep nie ma wglądu do podawanych przez Państwa danych.

16. Przy zamówieniach telefonicznych możliwe formy płatności to przelew bankowy lub pobranie.

17. Przy odbiorze osobistym w siedzibie firmy możliwość zapłaty TYLKO GOTÓWKĄ.

18. Do każdego zrealizowanego zamówienia dołączany jest dowód sprzedaży (paragon lub faktura VAT). Chcąc otrzymać fakturę VAT na zakupiony towar należy podać przy rejestracji klienta pełną nazwę firmy wraz z jej adresem oraz numerem NIP oraz w formularzu zamówienia podczas jego składania w miejscu „Uwagi dotyczące zamówienia” zadeklarować chęć otrzymaniu faktury VAT.



WYSYŁKA TOWARU


1. Czas realizacji i wysyłki zamówienia uzależniony jest od wybranej formy płatności.

· Pobranie – dla zamówień złożonych do godz. 13.30 wysyłka tego samego dnia

· Przelew – po zaksięgowaniu środków na naszym koncie

· Moduł PayU – po zaksięgowaniu środków

Zamówienia staramy się realizować w możliwie najkrótszym czasie

2. Przesyłki mogą być dostarczone firmą kurierską Siódemka .

3. Firma PH KOLMOT nie bierze odpowiedzialności za opóźnienia w dostawie wysłanych towarów wynikające z przyczyn niezależnych.

4. Towary są wysyłane na wskazany przez Klienta adres.

5. W przypadku zamówień niezrealizowanych z winy Klienta (nieuzasadnionej odmowy odbioru zamówienia, podania błędnego adresu) firma zastrzega sobie prawo do obciążenia Klienta kosztami transportu zamówienia.

6. Koszty przesyłki towaru lub towarów zamawiający pokrywa zgodnie z cennikiem zamieszczonym na stronie.

7. Przy zamówieniach powyżej 500 zł opłaconych z góry – płatność przelewem na konto firmy- Klient jest zwolniony z opłaty za dostarczenie zamówienia i koszty przesyłki pokrywa PH KOLMOT, bądź udzielany jest rabat - w celu ustalenia prosimy o kontakt pod nr 604436397.

8. Przy zamówieniu powyżej 1000 zł istnieje możliwość osobistego dostarczenia zamówionych towarów przez naszego pracownika tego samego dnia. Dotyczy to zamówień na terenie Warszawy i okolic. Zamówienie takie należy wcześniej uzgodnić telefonicznie pod numerem 604 43 63 97


GWARANCJA/ZWROTY/REKLAMACJE


1. Zgodnie z Ustawą z dnia 2 marca 2000 roku (Dz.U. z 2000 r. Nr 22, poz. 271 ) o ochronie praw konsumentów - „Konsument, który zawarł umowę poza lokalem przedsiębiorstwa, może od niej odstąpić bez podania przyczyn, składając stosowne oświadczenie na piśmie, w terminie 10 dni od zawarcia umowy.”

2. Zwracany towar zostanie przyjęty tylko i wyłącznie, jeśli będzie odesłany w nienaruszonym stanie, bez śladów użytkowania, czy montażu.

3. Do przesyłki należy dołączyć pismo informujące o odstąpieniu od umowy wraz z dowodem zakupu (paragon lub faktura), a także podać dokładne dane nabywcy wraz z numerem konta bankowego, na które zostanie dokonany zwrot pieniędzy.

4. Po otrzymaniu przesyłki pracownik firmy sprawdzi stan odesłanego towaru lub towarów i jeśli będą spełnione warunki odstąpienia od umowy w ciągu 7 dni dokonamy zwrotu kwoty należnej.

5. Kwota jaka zostanie zwrócona to cena zakupu towaru lub towarów, nie zawierająca kosztów dostawy oraz kosztów odesłania do firmy PH KOLMOT.

6. Nie przyjmujemy przesyłek za pobraniem i na koszt firmy PH KOLMOT.

7. Na wszystkie zakupione towary w firmie PH KOLMOT udzielamy 12 miesięcznej gwarancji, chyba że producent określa inny okres gwarancyjny.

8. Reklamowany towar należy odesłać na własny koszt.

9. Reklamacja jest rozpatrywana w ciągu 14 dni roboczych, chyba że jest wymagana ekspertyza producenta. W takim przypadku czas reklamacji jest wydłużony do momentu uzyskania opinii biegłych z przeprowadzonej diagnostyki towaru.

10. Jeśli uszkodzenie towaru nastąpiło z winy Klienta np. poprzez niewłaściwe użytkowanie, czy montaż reklamacja nie zostanie uwzględniona. Towar zostanie zwrócony Klientowi na jego koszt, a koszty odesłania jakie poniósł nie zostaną zwrócone.

11. Szczegóły zwrotu lub reklamacji towaru prosimy ustalić z firmą telefonicznie pod numerem 22 728 16 40 lub 603 999 360.

12. Zwracany lub reklamowany towar należy odesłać na adres:

PH KOLMOT BARBARA KOWALCZYK

Ul. Obrońców Pokoju 63

05-800 Pruszków

Z dopiskiem zwrot lub reklamacja.

POSTANOWIENIA KOŃCOWE

1. W sprawach nieuregulowanych powyższym regulaminem mają zastosowanie odpowiednio przepisy:

· Kodeksu Cywilnego

· Ustawa z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. 1997 nr 133 poz. 883)

· Ustawa z dnia 18 lipca 2002 r.o świadczeniu usług drogą elektroniczną.(Dz.U.02.144.1204) z późniejszymi zmianami

· Ustawa z dnia 2 marca 2000 r.o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny.( Dz.U. z 2000 r., nr 22, poz. 271)


2. W razie sporu sądem właściwym do jego rozstrzygania będzie sąd właściwy dla siedziby firmy PH KOLMOT.

Koszyk

produktów: 0

wartość: 0,00 zł

przejdź do koszyka »

Dane kontaktowe

PH KOLMOT
ul. Obrońców Pokoju 63
05-800 Pruszków
Telefony
+48 22 728 16 40,
+48 603 999 360
E-mail:
sklep@kolmot.com.pl

Płatności PayU

Bezpieczne zakupy

  • Różne formy płatności

 

  • Szyfrowane dane i transakcje

 

  • Gwarantowany zwrot pieniędzy (10 dni na zwrot towaru)

Cenniki do pobrania

Sklep internetowy Shoper.pl